21e dag - Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van StaRo - WaarBenJij.nu 21e dag - Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van StaRo - WaarBenJij.nu

21e dag - Kathmandu

Door: ro

20 November 2014 | Nepal, Kathmandu

Vandaag de laatste volle dag in Nepal, morgen gaat de terugreis beginnen.
Na het ontbijt met de taxi naar Patan. In de Kathmandu valley liggen de drie Koningssteden Kathmandu, Baktapur en Patan. De drie steden liggen al bijna tegen elkaar aan. Patan is de oudst bekende stad en zou gesticht zijn in 299 v.Chr. T'is maar een weetje. Met name het Durbar Square is prachtig om overheen te wandelen.
Vervolgens nog tijd over voor de apentempel ( was Stan nog niet geweest ) en het Durbar Square van Kathmandu zelf.
Rond drie uur terug in het hotel en begonnen met het pakken van de spullen. Nog even rustig aan, morgen begint de terugreis van ruim 30 uur.
Dit was dan tevens het laatste berichtje van onze reis en bijzonderheden.
Namens ons beiden allemaal bedankt voor het lezen, meeleven en reageren

Tot ziens
en zoals ze in Nepal zeggen

Namasté

Stan en Rob

• 20 November 2014 - 15:26

Rita En Henk Van De Poll:

Beste Rob en Stan,

wij wensen jullie een voorspoedige terugvlucht, hoewel 30 uur is niet niks.

Groetjes,
    Rita en Henk.

• 21 November 2014 - 08:51

Chantal:

Een hele goede veilige terugreis,Wat een schitterende reis is het geweest!