4e dag - Een laatste dag in Pokhara voor vertrek - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van StaRo - WaarBenJij.nu 4e dag - Een laatste dag in Pokhara voor vertrek - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van StaRo - WaarBenJij.nu

4e dag - Een laatste dag in Pokhara voor vertrek

Door: Sta

03 November 2014 | Nepal, Pokhara

Vanochtend werden we rond uurtje of half 8 gewekt door de koe en de luidruchtige medegasten (en bedankt) die gewekt wilden worden. Ook Rob had minder goed geslapen door een feestje( waar was dat feestje, nou hier dus!). Ik had prima geslapen. Lekker ontbijten op het terras van ons hotel, eitjes, toast en kop thee. Daarna langs het meer gelopen waar we door een lieve Tibetaanse dame (60+) werden aangesproken. Volgde een verhaal over vluchtelingen uit Lhasa, gemaakte sieraden, uiteraard met de hand gemaakt en Stan ging (te) snel overstag wat later goedgemaakt met mooie geschenkjes.Rob keek wat langer de kat uit de boom en dat leverde hem forse korting op. Ach, zo steun je deze mensen ook nog eens in plaats dat het bij een organisatie blijft hangen. Dan lekker bakkie koffie gedronken aan het "strand". Hierna gaan kijken waar de vele parasailers landden die spectaculair naar beneden kwamen. De ochtend werd afgesloten met een lunch, lekkere kipsandwich. De middag verliep rustig, zelfs even een dutje gedaan ondanks de bouwwerkzaamheden naast ons hotel. Daarna de laatste voorbereidingen getroffen, wc-papier en nog wat snacks gekocht. De avond werd besloten bij Maya waar we een soepie en kip-teriyaki aten, weggespoeld met een lekker Everest-